Deckare Favoritförfattare - Johan Theorin

Johan Theorin
 
Biografi: 
 
Andra böcker: Finns inte några.
 
Första boken jag läste: Sankta Psyko
 
Favoritböcker: Skumtimmen och Blodläge är mina favoriter, med Nattfåk på en bra tredje plats.
 
Sämsta boken: Sankta Psyko är i sig inte en dålig bok, men den nådde inte riktigt ända fram - tyvärr.
 
Antal böcker lästa: 
Ja, fyra (alla). 
 
Antal böcker i bokhyllan: 2: Sankta Psyko och Nattfåk
 
Varför en favorit?  Den här författaren gillar jag skarpt! Jag har läst alla hans böcker och väntar med stor spänning på nästa! Jag läste dock Sankta Psycho först och den var väl inte den bästa av hans böcker, men av någon anledning så fastnade jag och läste de resterande. Sedan var jag förälskad. Jag älskar historierna, karaktärerna och miljöerna på Öland. Helt klart en favorit! 

Jag ser fram emot hans nyaste bok och jag hoppas att han skriver fler även efter det, i stil med Sankta Psyko, men bättre och mer genomtänkt. Men kort sagt så är det en bra författare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback