Två böcker jag ska hålla utkik efter..

Jag har de senaste två-tre åren läst en ungdomsserie av författaren Michael Grant. Serien heter GONE och jag har hittills läst de fyra första böckerna. Nu såg jag att de två sista böckerna är färdigskrivna (i alla fall på engelska) och jag är väldigt sugen på att få avsluta den här serien. Frågan är om jag orkar vänta på de svenska översättningarna som brukar komma rätt snabbt eller ta de sista böckerna på engelska... jadu. Får se hur mycket annan läsning som kommer i vägen ^^


Ps. Jag tyckte att boken Under the Dome av Stephen King verkar påminna sjukt mycket om GONE serien. Jag tror att jag ska ta och läsa den och se efter om den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback