Inspiration

 
Kurslitteratur brukar väl vanligtvis inte ge en sug efter att läsa mer, men kapitlerna jag läste i ena kursboken idag gjorde det så jag gav mig av till biblioteket och lånade tre sagosamlingar och en Charles Dickens bok. 

Har aldrig läst En julsaga så nu tänkte jag att jag skulle se va de är för något. Kanske kan vädergudarna känna av min längtan efter jul och ge mig snö? Vem vet..

Hittade för övrigt en (i min smak) fin utgåva av den svenska En julsaga, den kändes inte sunkig..
 

Kommentarer
maria at inredningsvis säger:

Intressant inlägg:) sköna bilder på denna bloggen...du är duktig.

Kolla in min blogg på Måndag så har chans att vinna något fint:)

ha en härlig vecka

LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback