Top ten tuesday 26 November

Hittas i orginial här

http://brokeandbookish.blogspot.se/p/top-ten-tuesday-other-features.html

 

November 26: Top Ten Things I Am Thankful For (could be bookish or not -- up to you)

 

1. Mitt jobb. Jag älskar mitt jobb. Känslan av att få öppna bokpaket i stort sett dagligen och sniffa på nya böcker, den är nog ändå obeskrivlig!

2. Min familj (ja, sambo och katt räknas som min familj). De stöttar mig (även katten!) i det mesta och det uppskattas! 

3. Böcker. Utan dem vet jag inte vad jag skulle göra. Jag må kanske inte älska klassiker eller självbiografier om Ingmar Bergman,  men jag älskar att läsa!

4. Att jag började läsa böcker på engelska. Wow! En helt ny värld öppnade sig ju! 

 

 

Sedan tog det stopp i tankegångarna, men fem saker är bättre än noll enligt mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback