Pulver av Sara Blaedel

 
 
 
 
 
Antal Sidor: 280
 
 
Utgiven: 2006
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Recension
Jag tror att jag började med helt fel böcker i den här utmaningen. Nu i slutet så visar det sig att jag har börjat med den bästa av de tre, haha. I varje fall.. 

Pulver var en stor besvikelse. Jag fick inte riktigt grepp om varken handlingen, karaktärerna (jag satt och störde mig på Camilla hela boken igenom och kände att jag orkade inte riktigt med henne som karaktär!) eller stilen för boken överlag. 
Det märktes att det var hennes debutbok och att hon försökte efterlikna större författare i sättet att skriva, men det föll pladaskt och blev inte speciellt bra.
 
Tyvärr måste jag säga, jag är på jakt efter nya författare att läsa och tycka om, men tydligen så var Sara Blaedel inte en av dem!
 
 
Betyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback