Deadlocked av Charlaine Harris

Handling
Sookie Stackhouse is a cocktail waitress in Bon Temps, Louisiana. Now the vampires and the shapeshifters are 'out', you'd think the supernaturals would get on with each other. But nothing is that simple in Bon Temps!
 
 
Jag kan tillägga att boken kretsar kring ett mystiskt dödsfall bland annat..
 
Språk: Engelska
Antal sidor: 320
Utgiven: 2012
 
Recension
Jag har ju läst alla Sookie böckerna nu och vissa har jag älskat mer och vissa mindre. Den här boken gillade jag, men det tog mig ett tag att komma in i den. Eftersom jag har väntat på utgivningen från bok till bok efter det att man hade läst ifatt de som redan kommit ut (för X antal år sedan) så hinner man som glömma bort vad senaste boken handlade om och då även tyvärr vem som var vem. 
 
Jag gillade att boken knöt ihop vissa viktiga trådar som, enligt mig, behövdes avslutas. Däremot har jag alltid haft i tron att detta skulle vara sista boken i Sookie Stackhouse-serien men nu är jag inte lika säker längre. Det kan komma en till - vilket jag faktiskt inte hoppas på.. 
 
Betyg
3 katthuvuden av 5 möjliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback