Vad ska Du läsa i sommar?

Jag hittade den här roliga "fylla i listan" här: http://www.lingonhjarta.com/2013/06/sommarvinterlasning-tag.html#comment-form och blev sugen på att försöka fylla i en själv.
 
1. Vilka 5 böcker man bara MÅSTE hinna läsa i sommar?
Lean on Pete - Willy, Vlautin
Dead even after - Charlaine Harris
Dead man's grip - Peter James
A Dance with dragons - George R.R Martin (den som inte har hunnit med den, dags att ta tag i det i sommar!)
Kråkflickan - Jerker Eriksson & Håkan, Axlander Sundqvist (för den som inte läst den!)

2. Vilken bok är du egentligen inte så sugen på, men känner att det är dags att ta tag i?
Under the Dome - Stephen King. Den har jag hört bra saker om, men den känns bara sååå tjock...

3. Var är bästa stället att läsa i sommar?
På stranden! 

4. Handen på hjärtat, var tror du att du faktiskt kommer att läsa någonstans?
På stranden eller i sovrummet under täcket (eller på jobbet;P)

5. Vilken bok tror du kommer bli sommarens bästa?
Jag vet faktiskt inte.. Svårt att säga nu, har inte kommit in i sommarläsningen ännu.

6. Vilken bok borde ALLA läsa i sommar?
Lean on Pete. Är så sugen på att läsa den här, den verkar riktigt bra!

7. Strand eller hängmatta?
Stranden! Ju mer sol, desto bättre! Jag solar som bäst om jag har någonting att sysselsätta mig med, bästa platsen att läsa på.

8. Deckare eller roman?
Deckare är en av de bästa genren som finns, men även en och annan roman går ned ;)

9. Favoritgenre?
Deckare!

10. Tagga 3 andra!
Alla som känner sig manade! :)

Kommentarer
Fatma säger:

Spännande svar :)

2013-06-22 | 18:35:04
Bloggadress: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback