Tematrio - avbruten läsning

Finns här
 
http://lyrannobel.blogspot.se/2013/11/tematrio-avbruten-lasning.html
 
 
 
Berätta om tre böcker som ni inte läst ut!
 
1. Första boken jag kommer att tänka på är Flickan från ingenstans. Boken var för tjock och alldeles för rörig och jag gav upp efter halva boken (vilket i sig är imponerande att jag höll ut så länge med tanke på bokens tjocklek).
Författaren skulle bara inte ha hoppat runt så mycket, för jag gillade början, lite grann. 
 
2. Trots att jag älskar Eddings över allt annat så kan jag för mitt liv inte läsa Äldre Gudar-serien. Det går inte. Jag har försökt, men näe. Kan inte sätta fingret på varför, men någonting stämmer inte överens mellan mig och den serien.
 
3. Tid att Dö. Ett försök till att finna en ny intressant författare som blev misslyckat. Jag gillade inte boken, eller sättet han skrev på för fem öre och plågade mig igenom typ 150 sidor innan jag bestämde mig för att lägga ned och hitta någon annan som fånga mitt intresse bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback