5 svar på 5 frågor

Jag hittade den här utmaningen här om att svara på fem frågor om bloggen och mitt bloggande:

http://bakbokmat.wordpress.com/2013/09/07/fem-svar-pa-fem-fragor/comment-page-1/#comment-780 

 

Vem inspirerad/uppmuntrade dig att börja blogga?

Jag måste ge äran till mig sambo! Det började bara som en rolig grej (vilket det självklart är fortfarande) men han har verkligen fortsatt att uppmuntra mig och komma med förslag och ideér. 

Måste också säga att jag har fått inspirationen från andra bokbloggar.

 

Hur väljer du ämnen att blogga om?

Eftersom jag älskar böcker var valet väldigt enkelt. Jag valde att blogga om böcker. Varför inte kombinera två intressen, tänkte jag.
I bokväg bloggar jag om nästan allting. Åtminstone allting som jag har läst.

 

Vad vet de flesta inte om dig?

Att jag en gång i högstadiet drömde en sanndröm om hur jag skulle lösa ett problem i mitt mobilspel.

Att jag under samma period i mitt liv samlade först på Spriteflaskor (i plast) och sedan cocacolaflaskor (i plast) och hade dem i mitt fönster.. De täckte till slut hela fönstret..

Vilka tre ord beskriver din stil bäst?

Bakfantast, bokmal, tvspelsnörd

 

Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?

När jag inte bloggar så läser jag, haha. 

På fritiden (när jag inte jobbar) och när jag inte läser ser jag på TV-serier, film eller spelar någon form av data/tv-spel. Jag älskar även TV-spel! Bakning och matlagning är också stora intressen!

Jag tycker även om att sjunga i kör, även om jag inte gör det för tillfället.

Sedan längtar jag efter den dag jag kan börja på ridskola igen, så länge rider jag då och då hos en kompis.

 

Till sist: Utmana andra att svara!

Alla är välkomna att svara!


Kommentarer
Bakbokmat säger:

Vad roligt att du ville svara på frågorna! Det är så roligt att få veta lite mer om personerna bakom bloggen. Det var verkligen häftigt att du drömt om hur spelproblemet skulle lösas. och att det funkade!

2013-09-12 | 14:48:52
Bloggadress: http://www.bakbokmat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback