Inspärrad av Teresa Cooper

 
 
 
 
 
Antal Sidor: 305
 
 
Utgiven: 2009
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Handling
Teresa Coopers historia är hjärtskärande från första början. Hennes mor var psykiskt sjuk och hennes far var alkoholist, och Teresa omhändertogs redan som bebis. 

Efter att ha tillbringat sin barndom i diverse hem, skickades hon till Kendall House i Kent. Det var innanför dessa fängelsemurar som hennes mardröm började. Inom tjugofyra timmar blev Teresa utsatt för den ökända inspärrningsmetoden, under vilken hon blev injicerad med farligt höga doser av sinnesförändrande droger och isolerad i kvarsittningsrummet om hon kämpade emot. Det var inte långt efter detta som det sexuella utnyttjandet tog sin början. 
 
 
 
Recension
Jag tyckte att det här var en otroligt obehaglig och gripande historia.
 
Jag sträckläste boken från sida 1 och kunde inte lägga ifrån mig den förens den var slut!
 
 
Betyg
 

Kommentarer
Jennah säger:

Haha, jag gillar verkligen dina betygbilder!

Svar: Tack så mycket, min katt fick stå modell :P
Diana None

2013-09-23 | 11:42:20
Bloggadress: http://bokkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback