Livrädd av S.J Bolton

 
 
 
 
 
Antal Sidor: 410
 
 
 
Utgiven: 2013
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Handling
En våg av självmord sköljer över Cambridges universitet. Varje gång är det en kvinnlig student. Och varje självmord är begått under mer chockerande omständigheter än det föregående.
Polisen vet att det inte kan vara en rad sammanträffanden. Men de kan inte bevisa det.
Enda sättet att utreda fallen är att placera någon under täckmantel. En ung polis, en kvinna lika utsatt som de andra. Lika oförberedd på den mardröm hon möter.
Lacey Flint har all anledning att vara försiktig
 
 
 
Recension
Jag har inte läst första boken så jag förstod inte alla referenser till den, däremot blev jag väldigt nyfiken!
 
Den här boken gillade jag, ibland var den lite väl obehaglig, men på det stora hela väldigt välskriven. 
Jag gillade karaktärerna (även om den manlige polisen var extremt irriterande).

Lite oförberedd blev jag på avslöjandet i slutet och lite chockad över vad droger kan göra med en om man bara vet vad och hur man gör. 
 
Jag har nämnt förut att jag söker efter nya författare, det här kan med stor sannolikhet bli en ny att följa!
Ska ta och läsa första boken och sedan kanske om jag gillade den även den senaste boken. Sedan får vi väl se..
 
 
Betyg
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback