Läst Januari 2014


Dessa böcker hann jag med i januari i alla fall. Jag blev lite småsur då jag inte hann med två böcker till som jag har haft liggandes hemma i en hög (som jag dessutom fick bibblan att köpa in åt mig :P). Men är jag bara hemma på helgerna och knappt hinner läsa så är det inte så konstigt. 
 
Men.. Totalt blev det ändå 8 böcker i Januari. :)
 

Den vita katten – Holly Black

Den röda handsken – Holly Black

Det svarta hjärtat – Holly Black

Anne på Grönkulla -L.M. Montgomery

Farlig Förmåga – Jessica Spotswood

Borton varje rimligt tvivel - Malin Persson Giolito

A witch in Winter - Ruth Warburton

Tango för vilsna själar - Lucy Dillon

 

Antal YA: 6 (jag räknade med Anne på grönkulla hit...)

Antal Engelska: 1

Antal Svenska: 7

Favoriten: Farlig förmåga

Sämsta: Holly Blacks böcker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback