Sjuk & Eländig

 
Just nu ligger jag hemma och är sjuk vilket inte alls är nå roligt!
 
Men vad passar bättre än att läsa en massa böcker när man ändå inte orkar förflytta sig från sängen för tillfället? Jag skickade ut sambon som bokpimp till biblioteket, dels för att lämna igen filmer där och dels för att kanske låna en bok eller två. Jag fick en hel drös! :)
(förutom två böcker som var nödvändiga till min kurs.. De såg inte lika roliga ut måste jag säga..)
 
Nu vet jag bara inte vilken bok jag ska börja med...
 
Jag vet i alla fall att jag ska återgå ett tag till sovande läge innan middagen så får vi se sen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilden lånade jag härifrån: http://www.h-lindmark.se/2011/05/25/inte-alls-bra-idag/sjuk-nalle_16840728_109407737_127057586_140700215/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback