Bokpaket <3

Åh ett bokpaket som faktiskt är till mig, det kändes finfint det! :)
 
Mina böcker har alltså kommit från Bookdepository. Blev lite imponerad över hur fort det gick efter att jag hade beställt dem. Tror inte ens det tog 2 veckor!
 
Om böckerna då. Ja.. Vissa böcker hade jag beställt i Used Condition och andra Brand New. Jag tyckte inte det var så stor skillnad. Ena boken såg man var lite sliten, men inte så att jag stör mig på det. 
 
Mitt första intryck av affären är seriöst, bra, snabbt och enkelt och bra.
Jag rekommenderar! :)
 
Nu ska jag bara försöka hålla mig ifrån att läsa böckerna till utlandsresan också ;)
 
 
Om jag inte runnit iväg innan dess i den här värmen...
 

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

bra tips

2014-08-26 | 23:52:52
Bloggadress: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback