Goodreads Läsutmaning 2014 + Bokbeställningar

JA! Klar! Jag hade satt målet på 70 böcker 2014 och detta har jag nu alltså uppnått!
 
Men självklart fortsätter jag läsa på ändå. ;)
 
 
Här i dagarna beställde jag för övrigt en massa böcker, bland annat 4 stycken från bookdepository (varav 2 stycken är till min sambo - ska bli spännande, första gången han "beställer" där ifrån!)
 
 
Sedan beställde jag faktiskt en kokbok från Bokus - typ första gången på evigheter jag köper något därifrån.
 
Den heter "Nytt fikabröd - baka gott utan gluten", den verkade ha massa goda recept på saker jag älskar, så jag tänkte att.. JIPPIE! :)
 
 
 
 
... Ska se om jag inte kan knåpa ihop någon recension snart också, var ett tag sedan! ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback